Mitt Bildgalleri

22 december 2010

Isande..


Det är isande kallt ute, knappt man kan andas utan att det känns ordentligt i halsen. Nu är jag strax på väg hem från jobbet för att sova.

Det ska bli så skönt att krypa ned under fluffigt duntäcke, i med öronploppar i mjuk formbar silikon som är mjuka och sköna att sova med tillskillnad från de vanliga "gula" som bara gör ont, och sist men inte minst på med ögonmasken som gör att det blir kolsvart runt omkring mig... varmt, tyst och mörkt är vad som krävs för att jag ska sova riktigt gott.

Oh snart är det jul.. väldigt snart!


2 kommentarer:

Anonym sa...

De öronpropparna gör ju så att man inte hör väckarklockan ens, inte bra !!!
//Naima

Turid sa...

javisst är det skönt!! ;)

Jag pluggar igen ena örat jätteordentligt och det andra lite mer slarvigt, då hör jag klockan med det örat!!

Fiffigt va?

kram
turid