Mitt Bildgalleri

23 januari 2011

Längtan efter våren

Nu var det länge sen jag gjorde något avtryck här på bloggen, men jag har inte haft jättelust att prioritera bloggen utan satsat på lite annat nu ett tag. Bland annat har jag gjort färdigt ytterligare en uppgift på utbildningen och nu har jag bara en enda kvar, det känns härligt.

Trots att vi ännu inte lämnat januari så vill en stark vårkänsla slå sina klor i mig så fort temperaturen kliver över noll grader, is och snövatten som porlar nedför gatorna och takdroppet som träffar fönsterbrädan låter som den ljuvaste musik.

I helgen var vi vid sommarhuset och på lördagsförmiddagen gick vi över till ett par grannar och där i trädgården börjar hennes fina små arrangemang som varit helt täckta av snö sakta kika fram.

Ljuvligt ljuvligt ljuvligt

Inga kommentarer: