Mitt Bildgalleri

30 november 2010

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra...


så sjunger Kenta och idag kände jag att jag kunde sjunga med. Har mått risigt sista tiden, var på vårdcentralen igår och tog en massa prover och min största fasa just nu är att alla prover är ok, låter kanske märkligt men jag mår dålig och jag vill veta varför.

Visar inte proverna något ja då känns det som att man blir mindre trovärdig, rent av inbillningssjuk. Vissa dagar mår jag uruselt, dom flesta går det lite upp och ned under dagen, och andra dagar, som idag, mår jag riktigt skapligt. Vilket genast väcker tanken, inbillar jag mig allt?

Jag tänker inte trötta er med alla mina besvär, men en viktnedgång på snart 7 kg är ett faktum. Kanske allt bottnar i klimakterie-störningar men jag tycker inte att det känns som hela sanningen.

Så nu jag går och väntar på provsvaren nu, väntar och våndas...


Inga kommentarer: