Mitt Bildgalleri

23 februari 2011

Värsta fina...


Idag åkte Naima tillbaka till Norge, hon har varit hemma och hälsat på under en vecka. Jätteroligt att träffa henne igen, in real life som det heter på utländska, hon åkte ju till Norge i augusti så det är ju ett halvår hon varit borta och detta var första besöket hemma på hela tiden.

Gjorde henne sällskap till bussen i förmiddags och på vägen hem fick jag ett infall att gå till en affär som det var länge sedan jag besökte. Det är fortfarande länge sedan jag besökte den för på vägen dit hittade jag en för mig ny affär, den heter "Himmel på Jord" och jag säger bara det ... halleluja jag har hittat min drömaffär vad gäller heminredning.

De mest fantastiska saker, mestadels i vitt och järn med vacker patina, allt var så himla fint. Både saker för lägenheten men kanske framför allt till landet.

Oh yeah...

1 kommentar:

Anette sa...

gäller att bjarne följer med och håller i plånboken då!