Mitt Bildgalleri

21 mars 2011

Härliga härliga lediga dag..

I förmiddags var det tvättstuga, då passade jag på att göra storrengöring på båda toaletterna samt våttorka alla golv, mmm luktar härligt när det är rent och fint hemma.

Sen åkte jag iväg för ett simpass i badhuset, blev ordentligt trött men jag känner mig duktig som orkar crawla hela tiden, nåja jag vilar ju ibland en stund emellan längderna men målet är att vila mindre och mindre.

Har nyss avslutat ett pass med yoga, det känns härligt att kroppen är med igen. Nu först verkligen förstår jag att något har varit väldigt fel en längre tid men äntligen fungerar kroppen som den ska igen. Det började i höstas med extrem trötthet och hjärtklappning, yrsel med mera därtill vallningar som var helt galna... värre än värsta "kärringhettan" sen i början av december fick jag hemskt ont vid struphuvudet på halsen, detta hade jag ca 2 månader och när halsontet sakta klingande bort så försvann vallningarna och tröttheten och nu äntligen kan jag säga att jag mår riktigt bra. Två läkarbesök med massa prover som visade ingenting (vilket gjorde mig förtivlad då det kändes som jag var inbillningssjuk) men nu förstår jag att jag verkligen var dålig frågan är bara vad det var.

Det ska bli ännu varmare ute i morgon, kanske vårens första joggingtur?

1 kommentar:

lottens vita och gröna sa...

hej där, duuuuuuuuuu känner så igen mig ialla dina symptom, scary!
jag har nu äntligen tagit mig i kragen och ska till läkaren på måndag...antar att det är vägg varnning i mitt fall iaf!
hoppas det vänder nu för dig, bra att börja träna, jag har med börjat springa och de känns faktiskt lite bättre, hmm!
take care, varmkram lotten