Mitt Bildgalleri

3 april 2011

Slit o släp...

Efter denna helg är min kropp helt slut, varenda muskel skriker efter att grävt grävt och åter grävt och sen kört skottkärra för att frakta bort all lerjord och då jag inte riktigt har styrkan att hålla emot när skottkärran och jag ville åt olika håll så blev det en hel del kämpande. Detta gör vi för att förbereda gjutningen av grunden till vår utbyggnad av altanen. I natt när jag vaknade så trodde jag det inte var sant, jag har aldrig någonsin haft så ont överallt, träningsvärken satt som en korsett över hela ryggen och jag kunde knappt inte vända mig.

Men som jag sa till Mr B, det positiva är att jag inte kan urskilja ens om jag har ont i nacken längre, vilket jag haft sen i onsdags...

Såg min första fjäril för i år, en nässelfjäril, tyckte det var jättetidigt, brukar dom komma så här tidigt?? Jag menar det är ju precis i början av april.

Hur om helst har det varit en bra helg, vi hann det vi skulle men det tog på kroppen. Nu är det tvättstuga och så fort den är klar så blir det sova sova... :)


Inga kommentarer: