Mitt Bildgalleri

31 januari 2011

Ett steg närmre..

Idag var jag på förberedande undersökning för att göra en RLE-operation på fredag. Allt såg bra ut, även en ögonläkare tog sig tid mellan operationerna och tittade på mina ögon och sa att det såg bra ut och inget hindrade operation vad han kunde se. Men fortfarande är det opererande läkare på fredag som har sista ordet, men det känns ändå lite bra att nu mer på riktigt ladda för att det verkligen blir av nu på fredag.

Uj uj... känns inte så lite "scary"...

I morgon ska jag till öronläkaren igen, för att ta bort stygnen och rensa ut salva och remsor ur örongången, ska bli oerhört spännande att få kvitto på om operationen lyckats, just nu har jag inte en aning då jag har ett gigantiskt lock för örat + allt mojs som hindrar ljudet att komma fram dit det ska.

Känner mig som reservdelsmänniskan personifierad.


1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket på gång nu? Du får berätta vid tillfälle.

/Ulf