Mitt Bildgalleri

1 februari 2011

Inte vad jag trodde

Hade ju trott att man skulle fixa till örat helt o hållet idag, alltså ta bort salva o remsor som jag har i örongången, men icke... det enda som togs bort var de 6 stygnen, i och för sig skönt att bli av med dem, men de stygn jag har kvar inne i örongången är kvar, det är sådana som ska upplösas av sig självt men det tar lite längre tid.

Så detta innebär att jag får fortsätta att höra illa en hel månad till, den 2 mars ska jag tillbaka för borttag av det sista i örat och en hörselkontroll, först då får jag facit på om operationen lyckades. Och fram till dess stränga restriktioner, inga tunga lyft eller annat som påverkar trycket inne i örat.

Har för övrigt drömt om ögonoperation hela natten, men faktiskt inte mardrömmar

Inga kommentarer: