Mitt Bildgalleri

4 februari 2011

en speciell upplevelse

Så nu är det gjort, både Mr B och jag har idag på em klarat av våra RLE-opeationer. För att sammanfatta kan man säga att det gjorde inte ont, men det var inte heller någon jättebehaglig upplevelse. Det spolades mycket med vatten och det var tryckkänslor och en fantastisk färgsprakande upplevelse, som att titta in ett kalejdoskåp, vackert som bara den men känslan förtogs lite av vetskapen om vad som egentligen hände inne i mitt öga.

Just nu är synen inte något vidare, alla ljuskällor omges av en kaskad av glittrande regnbågar och vi är båda otroligt ljuskänsliga, men det ska ha gått över till i morgon.

Jag fotade lite innan operationen men det är inte till att tänka på att titta på bilder ikväll, därför ingen bild just nu.

Sitter här framför datorn med mörka solglasögon på och ändå känns ljuset från skärmen tufft. Så nu stänger jag datorn för kvällen och tänker nu lägga mig och vila ögonen.

Inga kommentarer: